Frakt:
Ved Neoncraft AS streber vi etter å levere dine bestilte varer så raskt og sikkert som mulig. Vi tilbyr fleksible fraktalternativer, og leveringstiden vil avhenge av ditt geografiske sted og valgt leveringsalternativ. Når bestillingen din er behandlet og sendt, vil du motta en bekreftelses-e-post med sporingsinformasjon, slik at du kan følge forsendelsen din.
Refusjon:
Vi håper du vil være fornøyd med ditt Neoncraft-produkt, men hvis du av en eller annen grunn ønsker å returnere det, tilbyr vi en enkel refusjonsprosess. Vennligst kontakt vår kundeservice via e-post innen angitt returperiode, vanligvis innen 30 dager etter mottak av varen, for å starte returprosessen.
For å kvalifisere for refusjon må produktet returneres i sin originale stand, ubrukt og i originalemballasjen. Returfrakt vil være kundens ansvar, med mindre produktet er feil eller skadet ved mottak.
Vi streber etter å behandle refusjoner raskt etter mottak av returnerte varer. Vennligst merk at det kan ta noen virkedager for refusjonen å vises på kontoen din, avhengig av betalingsmetoden.
Kontakt oss:
Hvis du har spørsmål angående frakt eller refusjon, vennligst kontakt vår kundeservice via e-post, og vi vil være glade for å hjelpe deg.